Felocsúdtam 2 éves álmomból,mert lassan lejár a gyed és látom,hogy én még egy évig nem maradhatok itthon a kisebbikkel,mert akkor bizony felkopik az állunk.Ne gondoljatok nagy összegre ,én a max. gyednek csak a felét kapom,tehát eddig is jól meg kellett húznunk a nadrágszíjat,de azért nem éheztünk.De ahogy emelkedik mindennek az ára,rájöttem,hogy munkát kell keresnem,sajnos kicsi lányomat bölcsődébe kell adnom,de ez van.Az előző munkahelyemen el is felejtették,hogy a világon vagyok,másfelé kell keresgélnem.

Sokan mondták,hogy nehéz lesz,de hogy ennyire,ezt álmomban sem gondoltam.

Még csak most kezdtem a keresgélést,de azt látom,hogy kisgyerekes vagy akár gyerekes nőt sehol nem látnak szívesen,38 évesen meg pláne.

Azért nem adom fel,majd tudósítok a továbbiakról.

Addig is minden álláskeresőnek pozitív gondolkodást és kitartást kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr271737824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milakfeco 2010.02.07. 22:33:41

Szia!
Nemrég lettem kész egy álláskereső közösségi weboldallal,ha gondolod nézd meg!
www.allas-job.ning.com

Üdv:

Feco
süti beállítások módosítása