Agatha Christi állítólag mosogatás közben találta ki a krimijeit,mert utált mosogatni...

Én futás közben szoktam kiagyalni dolgokat,mert valójában én is utálok futni.Illetve hihetetlenül lusta vagyok és ezért utálom magam,hogy megint lökdösni kell magamat,hogy mozogjak.

De utána...Úgy érzem,őrületes erő van bennem,bármit meg tudnék csinálni.Jönnek a kreatív gondolatok és megint hiszek abban,hogy érdemes folytatnom,amit elkezdtem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr212210501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása