Tegnap futottam 7,5 km-t.Annyira boldog vagyok,hogy sikerült!!

A sportolók nyilván hasukat fognák nevettükben,ha ezt olvasnák.Nem baj,szerintem mindenkinek önmagához képest kell mérnie a teljesítményét.

Ezért nem értem,pl.az iskolában miért osztályozzák a készségtárgyakat?Illetve ,miért nem a gyerek önmagához képest elért teljesítményét értékelik?

Lehet,ha annak idején én sem hármasokat kaptam volna tesiből,hanem értékelte volna a tesitanár az igyekezetemet,lett volna sikerélményem és magabiztosabb lettem volna.Mivel nem így volt,mindig azt hittem,hogy én béna vagyok és nekem teljesen felesleges sportolni,mert úgysem megy.

Szerencsére mindezeken túlvagyok és már nem kell magam mérnem másokhoz,csak az számít,én milyen mércét állítok magamnak.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr252341741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása