Tegnap este kicsit hanyagoltam az angoltanulást,rábeszéltem magam egy kis kikapcsolódásra.Nekiálltam kapcsolgatni a TV-t,mert egyik műsor sem tetszett.Krimire abszolute nem vágytam,meg komoly dolgokra sem,végül ráakadtam a Viasat 3-on arra a műsorra,amiben duci nőkkel próbálják elfogadtatni saját magukat.

Hát...Elgondolkodtam azért,hogy szegény csaj,akit éppen fehérneműben fotóztak,szegénynek azért micsoda önuralomra lehetett szüksége,amikor ott elemezgették,hogy az a hasa tényleg nagy-e, vagy a combja milyen.

Persze el kell fogadnunk az alap adottságainkat,például a magasságunkat,a szemünk állását,azt,hogy görbe-e a lábunk,de szerintem a súlyunkat azt nem.Azt lehet változtatni.Tudom,nagyon nehéz,mert én is ebben a cipőben járok,de szerintem ez sokkal olcsóbb és célravezetőbb.

Most éppen én is megállapítottam,hogy bizony sikerült megint visszaszednem a keservesen leadott kilókat,mert nem mozgok és mert sokat eszem.Megint ki kell húznom magamat a gödörből-megint oda kell figyelnem magamra.

Én hajlamos vagyok mindig megideologizálni,hogy valamit éppen miért nem csinálok,de ilyen vagyok és ezt el kell fogadnom.De mindig időben észhez kapok-szerencsére,és aztán a kedvem is jobb lesz.

Na,visszatérve az előbbi gondolathoz,ahhoz,hogy elleplezzük a testünket,ahhoz nagyon sok pénz kell.Már a fehérnemű is,ami leszorítja a hasunkat,az horror összegbe kerül,nem beszélve a nagy méretű csinos ruhákról,magas sarkú cipőkről,stb...

Én azt gondolom,jobb,ha megpróbálunk mozogni,mert ha nem is fogyunk le,de a testünk formálódik,az immunrendszerünk erősödik és a kedvünk is jobb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr551517453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása