Elhatároztam,hogy változtatok.Illetve ezt már többször megfogadtam,de valahogy nem sikerült.Természetesen az alakomról van szó,amit valahogy elvesztettem a második terhességem alatt.

Ma sem értem,miért nem tudtam ellenállni a csábító falatoknak,miért nem volt bennem elég akaraterő a réparágcsáláshoz és a kalóriafigyeléshez.Ezen már kár keseregni,mindenesetre elhatároztam,hogy igenis megcsinálom,fitt és üde leszek újra.

Igen,ez már cirka fél évvel ezelőtt történt,mármint az elhatározás amit tett is követett,de eredmény,nahát ,az nem volt.

Éppen kezdtem volna feladni, de láss csodát,lassan ,de elkezdtek lemenni rólam a kilók.Szerintem ennyi idő kellett a szervezetemnek ahhoz ,hogy változtatni tudjon.

 

Meggyőződésem,hogy az elhatározás a legfontosabb és ami még nagyon fontos az az,hogy nincs egységes recept,szerintem ki kell tapasztalni kinek mi a jó.Én például müzlit nem ehetek tejjel,mert akkora lesz tőle a hasam,mint egy hordó.Ezért a tejet teljesen elhagytam.

Ami nagyon inspirált ,az az volt,hogy még a szülés után elhatároztam,hogy ruhát csak akkor veszek magamnak,ha sikerül visszafogynom.

Szóval elindultam ezen az úton,remélem másoknak is kedvet csinálok hozzá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr871034857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása