A Startlap egyik híre az volt,hogy most megtudhatjuk,Gryllus Dorka mivel őrzi meg csodálatos alakját.

Nagyon érdekelt,muszáj volt elolvasnom,mert kedvelem Gryllus Dorkát,mint színésznőt.Kedvelem továbbra is,miután a cikket elolvastam,de magamévá tenni ezeket a módszereket sajnos nem tudom.El is gondolkodtam azon,milyen hülye vagyok,hogy megint behúztak a csőbe...

Dorka azt mondta,a belső ragyogás a fontos és ő igyekszik mindig valami jót tenni és ezért megvan a belső harmóniája.Hát,én is ezen vagyok sokszor,nekem még sincs meg az a bizonyos belső harmóniám és sajnos nem is mindig sikerül pozitívan gondolkodnom sem.

Gondolom,ezt a hétköznapok teszik,meg egyszerűen az életforma,amiben élek.Gyerekeket nevelek,mosok,főzök,takarítok, meg dolgozom is úgy mellékesen.Nincs bébiszitter,meg bejárónő,sőt nagymama is elvétve bukkan fel nálunk.

Dorka másik tanácsa az,hogy aludjunk sokat.Persze,szeretnék,de ha kelnek a gyerekek,nekem is talpon kell lennem,ha nem akarom,hogy órákat üljenek a TV előtt.

Végül is nem sajnáltatni akarom magam,csak azért írtam le mindezt,mert tudom,hogy nagyon sokan élnek még így rajtam kívül.Nekünk meg kell találnunk a saját utunkat,a módszereket,mivel tehetjük élhetőbbé és szebbé a hétköznapjainkat.

Nem szabad bedőlni ezeknek a trendi életmódrecepteknek,mert szorongásokat okoznak bennünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr112380739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása