Ma megint rohannunk kellett reggel az iskolába,pedig este úgy tűnt,helyére került minden.Eszter bepakolt a táskába lefekvés előtt,átvettük a német szavakat(mert este kiderült,hogy ebből másnap felmérő lesz),a prózát is elgyakoroltuk amit a versenyre tudni kell.Sőt kifújtam 5 db tojást ,amit szintén vinni kell ,és összeírtuk a leckét egy osztálytársnak,aki beteg(megígértük nekik,hogy az iskola portájára leadjuk a tanulnivalót).Emellett megetettem,megfürdettem,lefektettem az egy éves tesót.

A reggelünk mégis nagyon rohanós lett.Persze péntek van,Eszter is nagyon fáradtan ébredt és megint mindent mondani kellett neki,hogy menjen WC-re,hogy öltözzön már,hogy jöjjön reggelizni,ja és hogy reggeli közben nincs olvasás.

Amúgy mindig olvas,aminek eleinte nagyon örültünk,de mostanra kicsit "elfajultak" a dolgok,ha nem vagyunk résen még cipőhúzás közben is az újságot vagy a könyvet bújja.Így persze minden sokkal tovább tart.

Ma reggel csak szimplán lassan ment minden.

Indulás előtt biztos ami biztos alapon leellenőriztük,hogy megvan-e minden.A tojások elrakva,táska bepakolva,próza,német szavak "tudva".Ja a tesi cucc...                           

-Menj fel érte légyszi,rajtam már cipő van!

Aztán be a kocsiba az egy évessel kiegészülve.

Az iskolánál puszi,majd jövünk érted,siess be ,mert elkésel után ott árválkodott az összeírt házi feladat az ülésen.Eszter már messze járt,így mit tehettem mást ,felnyaláboltam az egyévest és én is bementem az iskolába.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fittanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr201043584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása